onsdag, mai 10, 2006

10 røde roser og ein ring!



I dag kom stig på døra med 10 røde roser! Litt overraskande og gå på nettet og kjekke opp kva det betyr. Var ikkje heilt sikker på kor vit han viste kva det betydde noe eg i ettertid fik vite at han ikkje viste.

For å sei det kort overraskinga var stor når han kom fram med to ringer og lurte på om eg ville gifte meg med han. Korleis det heile gjekk føre seg vil eg ikkje legge ut her men det eg kan føre er at før helga så vart både min far og has mor sport om.

Datoen for bryllaupet er ikkje bestemt, no skal eg bare nyte dagen saman med han.
Ps: det er fult lovlig å komme med spørsmål for det.......

4 Comments:

At 9:06 a.m., Anonymous Anonym said...

Hey hey hey!

Gratulerer så masse :D

 
At 10:09 p.m., Blogger Mari Jørån said...

gratulere så mye.... nå får vi se hvem som blir gift først... hehe
mange kemmer...

 
At 10:55 p.m., Blogger Åse-Marie said...

Gratulerer så masse, dette var jo hyggelig!! :-)

 
At 11:58 a.m., Blogger Anne Maria said...

Gratulerer, Solbjørg!!!! Dette var stas:-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home